ledig fredag

och det regnar på tvären...
 
Jag känner mig extremt otaggad till att göra nånting alls idag faktiskt. Men om jag nu mot förmodan skulle lyckas ramla över lite energi och lust så borde jag bädda rent i sängarna. Och det där köket är ju a never ending story. Jag plockade ur diskmaskinen igår innan jag åkte till jobbet. När jag kom hem igårkväll så var alla (jag säger ALLA) dessertskålar nerskitade och stod i diskhon. Tror de har ätit glass i omgångar och tagit en ny skål för varje gång. *suck*
 
Min mage verkar lite irriterad för i flera dagar nu har den haft världens oljud för sig så fort jag ätit nåt. Jag mår inte illa och jag har inga problem på toaletten men bara att den kvider och mullrar och har sig.
 
Vet inte om jag är på G att bli sjuk också... känner mig lite tjock i halsen och igår på jobbet när jag reste mig från soffan i fikarummet och skulle gå till kylskåpet och ta mig en macka så började hela världen snurra och det kändes ett tag som om jag skulle svimma för till och med armarna domnade innan jag insåg vartåt det var på väg och satte mig ner på första bästa stol. Hade väl varit snyggt om jag skrämt livet ur min arbetskamrat genom att tjonga i golvet.
 
Försöker peppa mig att dra på mig lämpliga kläder och ta en powerwalk. Har äntligen letat fram gångstavarna igen. 
 
Hepp hepp, pepp pepp. Packa matsäck och ta hunden med och så går vi till sjön och myser eller nåt. Låter det som en bra idé? 
 
Jag behöver ladda batterier iaf så nåt måste jag hitta på som är lite mer out of the ordinary för sova bort hela dan blir så dumt i efterhand även om det är skönt medans man sover
 
Och så inser jag att det här blev ett riktigt gnäll-inlägg

Kommentarer
Postat av: Helen

Det bästa med att ha blogg är att man får gnälla precis hur mycke man vill, hoppas det känns bättre nu och att du får en skön helg

Svar: Tack Helen Mja, vet inte om det känns bättre egentligen... haha

Jag jobbar helgen så den blir nog lagom skön misstänker jag. Men jag har sköna människor runt mig så det blir nog bra
Kalla mig M

2013-08-09 @ 12:03:23
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0