grasshopper

 
Kolla vilken läcker gröning. 
Om man går genom livet med skygglappar på så ser man inte många "kodakmoments". På sistone har jag sett en hel massa såna bilder irl. Tyvärr har jag setat i bilen och inte kunnat föreviga dem. I morse såg jag ett sånt. Det var öronen från ett rådjur som stack upp ur havreåkern. Han/hon låg o vilade sig en stund. 
Sen såg jag även en ormvråk som seglade ovanför en åker och vips dök den lodrätt ner o fångade nåt byte. Vackra bilder som enbart finns i min minnesbank. Men jag samlar på dem ändå må ni tro

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag försöker öva på att avnjuta dessa "kodakmoments" utan att känna suger att plocka fram kameran, att ta sig tid att vara här och nu och njuta utan tanken på att man måste föreviga det hela

2013-08-16 @ 23:17:59
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0