Min största träningsmotståndare...

.... kan det möjligen vara katten???
Jo ni läste rätt.
 
Jag hade mina träningskläder nedanför sängen (ja vad är det med det då, skulle ju ha dem lätt åtkomliga att hoppa i idag) och när jag vaknade så kände jag den omisskänliga lukten av protestkiss för att han inte fick gå ut igårkväll. (ja tonårskissar behöver hålla sig hemma ibland de med).
 
När jag började sniffa runt och tog i kläderna så var jag glad när tröjan inte luktade... men sen nästa steg var bh:n. FYYY sjutton så den stank... 
När jag gått igenom alla träningskläderna som låg där så var det bara bh:n som luktade... den mest viktiga delen av min träningsutrustning med tanke på att utan den kan jag inte springa då mina kvinnliga attribut kommer skumpa på tok för mkt.
 
Bah, jäkla skruttkatt alltså
 
Ger mig den på att han visste vad han gjorde.
 
Men jag får väl rota fram den gamla iaf då. Bättre än ingenting förmodar jag. Även om den är numret för liten eller så....  den håller iaf sakerna på plats den med.
 
Nu har jag inte tid med att sitta här nå mer.... dags att fixa allt innan jag ska skjutsa E till tåget.

Kommentarer
Postat av: Helen

Dessa (smarta ) katter gör allt för att hålla oss på gott humör... ;-)

Svar: jo han kan han.... *mutter mutter* men ändock så älskar man de små kräken ;)
Kalla mig M

2013-04-22 @ 09:36:31
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0