intresseklubben kan anteckna

Godissugen
Trött
Huvudvärk
 
 
Jag är så godissugen så jag skulle kunna gå genom eld nästan. Har letat genom hela huset efter lite smågodis men tji allt är slut. Det är inte choklad jag är sugen på heller utan fruktgele
 
Skulle vilja gå o lägga mig igen och bara sova resten av dagen också... sov till lunch när jag blev så hungrig så jag var tvungen o gå upp o laga lite mat. stekt lax och kokta morötter och så en sås till det... orkade inte joxa med potatis. Morötterna var från frysen bara o hälla i en kastrull och låta koka
 
Huvudvärken kommer sig nog av att jag inte druckit kaffe och att jag sovit bort mest hela dagen. Kaffet har jag just åtgärdat men det var ju det där med nåt gott till... inget på den fronten heller... jo glassbåtar med hjortronsmak men njä det är jag inte sugen på. En bulle däremot hade smakat finfint.
 
Snart kommer sonalyckan med bussen och jag har lovat att hämta. Så jag gör väl bäst i att stanna vaken.
 
Inte blir man mindre sötsugen när ens vänner lägger upp såna här bilder på instagram.
Översta bilden har min vän Sara som fyller år idag lagt upp. De nästkommande två har en annan vän lagt upp. Hon har varit på kondis och fikat med sin guuube. *suck*
(inte ett dugg avis på de som åker på kondis och har sig)
 
Men som sagt... intresseklubben kan anteckna, ni övriga får scrolla vidare ;)
 
Over and out
 

Kommentarer
Postat av: Fia-H E V O N E N S

Finns tyvärr inga beskrivningar på sådana att uppbringa. Jag testade mig helt enkelt fram. Men jag funderar på att börja tillverka dem, för runt 100 spänn :)

// Fia-HEVONENS
www.hevonens.blogg.se

Svar: Okejdet verkar ju helt klart intressant att testa hursomhaver... få se om jag orkar sätta mig och försöka knåpa ihop.
Kalla mig M

2013-04-11 @ 20:33:55
URL: http://www.hevonens.blogg.se
Postat av: Anna

Hihihi snygga bilder!!! Du kan få följa med mig och gubben nästa gång!!!!!

2013-04-11 @ 20:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0