vart jag än går

Idag är planen att åka förbi bror o svägerska med paket eftersom hon fyllt år. Lille söte Victor har också fyllt år (för hur länge sen som helst) men inte heller fått nåt paket än så han ska också få ett.
 
SEN är det bara o dra sig mot jobbet för ett kvällspass... wohoo så taggad jag är 
 
Igårkväll hade jag spänningshuvudvärken from hell.... hela skallen spände o värkte och det kom från axlarna för jag hittade två punkter där som gjorde nåt infernaliskt ont att trycka på. Och när jag tryckte så spände det ända upp till högsta punkten på huvudet. För o inte tala om trycket över ögonen... 
 
J fick smörja in hela nacken o huvudet med tigerbalsam och faktiskt hjälpte det nog lite... kändes skönt iaf att ha det där... jag smorde också lite vid tinningarna men det är jämt så otäckt för ögonen för ångorna sticks i ögonen fastän man är så noga o undvika att komma för nära.
 
Nu äter jag sen frulle. Är duktig o äter lingongrova med leverpastej och röd paprika på. Till det har jag tagit ett glas C-vitaminbrus och en dos av multivitamin för nu jäklar ska förkylningen motas i grind. 
Mackorna sköljer jag visserligen ner med varm Oboy men det är mumma för själen och inte att förakta.
 
I huvudet spelar Stiftelsen - Vart Jag Än Går
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0