vända på dygnet?

Ja jag funderar på om det är så att jag håller på o vänder tillbaka dygnet.
Är galet trött på kvällarna o vaknar om inte tidigt så iaf tidigare än vanligt.
I morse vakna jag vid 7 o tänkte nästan (men bara nästan) kliva upp men sansade mig o somna om.
Det var en konstig dröm som väckte mig... jag var arg o ledsen när jag vaknade, mest arg.
Drömde att centralplaneringen skulle leverera mat till brukarna. Men jag blev arg för det låg i en fryspåse huller om buller... Kokt potatis, ris (att koka) frukostgryn och kaffebröd som hade fått brunsås på sig så de fastnat i påsen. O jag minns att jag muttrade att de inte ska syssla med sånt de inte fattar.

Hahaha
vet inte om jag ens bör analysera den drömmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0