gräsänka??

skjutsade nyss över J till grannen ett par km bort som firar sin 30-års dag idag. Jag var bjuden jag med men jag orkar inte vara social med en massa människor som jag inte känner eller bara känner lite lite. Så jag åkte hem igen och tänker ta en lugn hemmakväll. Har funderingar på om jag skulle ta o baka eller nåt... blev ju lite inspirerad av hundgodisbakandet. Och om ett par veckor fyller både herr J och unge herr J år med ett par dagars mellanrum. Kunde ju vara bra med lite hembakat då kanske.

MEN ska jag baka mjuk pepparkaka så ska jag definitivt inte använda formen jag använde sist... i receptet står det att man ska ha en form som rymmer 2 liter.... jag trodde det var lugnt men formen jag valde rymmer bara 1,5 liter så det blev lite att städa i ugnen. Haha

Kommentarer
Postat av: emilia.webblogg.se

Allt bra ? :)
Kram

Svar: Ptja, det är väl så bra som man kan förvänta sig den här tiden på året... jämna plågor
Kalla mig M

2012-09-09 @ 16:52:11
URL: http://emilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0