Tänk om man fick börja varje dag med ett frukostflin

Måste få dela med mig av den här bilden... jag (som ju är lite grann av en språkpolis då) kunde inte låta bli att haka upp mig på avstavningen.

Hittade en till... där stod det

smörgåspål
ägg

Men den tog vi ingen bild på... jag o E.

Jag jobbar o står i... eller ja just nu är det mitt emellan ett par besök hos brukarna så jag har just tuggat i mig en macka med lite kaffe till.

Bästaste Stajna uteblev för hon blev ombokad... men jag fick en annan Stajna med mig istället... hon kanske också kan kallas för den bästaste eftersom hon är upplärd av den bästaste - moi. Hehehe, hon gick som elev med mig. ;P
OCH dubbelgången uteblev... för hon blev också ombokad på annat jobb... haha så det kan gå
 

Kommentarer
Postat av: stina

Bästaste å bästaste... Men tack för ikväll och för upplärningen! ;) Nu får du min bloggadress också... fast uppdateringarna är väldigt sporadiska och få

2012-09-03 @ 22:45:59
URL: http://stinasa.blogg.se
Postat av: Helen

Frukostflin är nog inte så dumt men jag undrar vad gor är för något ? Går det att äta måntro ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0