måste man kunna tänka en tanke rakt?

En rent helvetisk dag har det varit hittills.... min hjärna är lite lätt kokt,..
efter att i torsdags blivit utan både telefon o internet på jobbet (ip-telefoni) så fick vi äntligen tillbaks allt igår på eftermiddagen med start kl 14.00 för telen. Så då fixade vi pronto att alla samtal till fasta telefonen kopplas vidare till larm-tvåan som nån nu alltså MÅSTE bära med sig... detta kopplades in idag och gissa vilken lycklig stjärna som fick larm-tvåan idag... yezzz det var jag det.

Gissa om det ringer möe fölk om dagarna... speciellt när de inte fått tag i oss på flera dagar... bah

lunchen spenderades med luren mot örat så det kallas då rakt inte för rast iaf.... jag rastar NU en stund... men inte hela timmen för det hinner jag inte... men en pisskvart är bättre än inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0