Jag är ju inte som alla andra

fast det har jag aldrig påstått heller...

Igår (läs inatt) påbörjade jag att baka hundgodis.

Haha, japps du läste rätt.

Jag hade kokat köttfärs åt djuren som jag inte hann laga åt oss tvåbenta i familjen innan det legat för länge. Kom på att spadet och lite av färsen borde bli finfin o göra en hundgodisbas på... så inatt började jag med såna tokigheter.

Gjorde som en stor platt bulle på plåten bara.... rätt lös deg som jag bara strök ut. MEN jag orkade inte sitta uppe o grädda den färdigt så jag knäppte av ugnen o hoppades att eftervärmen skulle räcka... det gjorde den inte.

Men men, på't igen bara. Den får väl stå o grädda nu idag också medan jag gör annat. Har skurit den i fyrkanter som gärna får bli lite hårda.

Har nyss gått upp och magen kurrar så nu är det frukostdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0