effektiv innan kvällsjobb

Kvällsjobb ikväll
Med bästaste Stajna... fast jag lär väl knappt se skymten av na. För vi har mkt nu... o vi måste åka åt varsitt håll.
Dubbelgång ska jag ha också... men det blir nog bra.... om jag kan samla ihop hjärnan det vill säga.
 
På morgonen har jag hunnit skjutsa två barn till stan... en till skolan o en till tåget. Innan dess hann dotra o jag handla på Coop också... de hade billiga rotsaker så jag tänkte genast att göra gryta.
 
Såååå nu puttrar en gryta på spisen som de kan äta när de kommer hem de övriga i familjen... 
Själv tror jag att jag steker på en fiskbit (jag som inte ens har gillat fisk förr) och gör en kall sås o kokar potatis till... 
Hmmm lär nog dra igång det om jag ska hinna få den i mig också... tjingeling pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0