instajobbgram

Låter bilderna tala tror jag
Klicka på bilderna för att se dem i större format.
 
Översta bilden: Jag delar hyllplan med en kollega som har en ängels tålamod med hur jag brer ut mig
Mittenbilden: Uppäten pannkaka. Det var halvanpriiiis på den
Nedersta bilden: Gofika hos en brukare
 
Och för andra kvällspasset på raken ville två o samma brukare bjuda mig på fika... den här gången tackade jag ja hos båda. Fick ihop jobbet ändå konstigt nog. Men magen tyckte mindre bra om tilltaget. Kaffe på kaffe på kaffe är inte bra. (ja jag började ju arbetspasset med fika på APT)

Kommentarer
Postat av: anki

Så ni är så ordningsamma att ni har vasitt hyllplan i kylskåpet, det har inte vi.. Dessutom delar vi kylskåp med en brukare, eftersom personen kan inte hushålla med maten.. :-)

Svar: Vi har ett storkökskylskåp som nästan alla ryms ivi delar två o två
Kalla mig M

2012-10-04 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0