deluxe

Jag tog en sovmorgon deluxe idag... ja med tanke på att jag gick o la mig rätt tidigt (för o vara mig). Skönt att få sova men ryggen klagar över de många timmarna i en säng som egentligen borde bytts ut för länge sen. 
 
Jag har drömt konstigt inatt 
 
Jag har drömt om amputerade fötter... men bara halva foten var amputerad visade det sig... så stortån fanns kvar men inte lilltån.
 
Det var inte min fot och ingen jag kände heller... så det var väl typ jobbrelaterat det jag drömde.... typ att i drömmen fick vi en ny brukare. Fast ja, ändå inte.
 
Nu ska jag äta lite frulle o sen ut o göra lite nytta innan jag far mot jobbet för ett kvällspass. Jag har bytt bort min trelediga helg för att kunna gå ut på 30+ nästa helg och därmed kunna vara hur sjuk jag vill på söndan. Haha lär nog mest vara trött bara. Det är gammeln som biter så hårt nu för tiden.
 
Jag har haft en låt spelandes i mitt huvud hela jäkla morgonen.... undrar om det är påverkat av att jag ska ut nästa helg maybe???
 
 
Hmmm sen kan man ju undra vad det är för nåt de menar när man ser videon..... men hey, nu ska vi inte vara såna ;)

Kommentarer
Postat av: Stina i jordbron

Va ska du ut på för roligheter? *nyfiken och också sugen på utgång*

Svar: 30+ på statt. Det är Golden shits och sist jag hörde dem var de kanonbra
Kalla mig M

2012-10-14 @ 00:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0