Törnrosa?

Idag blev det sovmorgon deluxe 
 
Jobbar kvällspass idag
 
Igår somnade jag i sonens säng fast jag bara skulle läsa nya Kalle Anka. Så jag missade Bonde söker... och vaknade sisådär halv tio igårkväll... var bara att natta hästar och gå o lägga sig igen på riktigt. Fast då var det ju inte lika lätt att somna om förstås.
 
Igår skulle jag ha varit och zumbat också men både jag och min kollega kände att vi hade stressat på tok för mkt den dagen så ingen av oss orkade starta om när klockan slog 16. Vi satte oss ner vid bordet och tog en kaffe och varsin chokladbit istället och bara va. 
 
Vår ordinarie planerare är ledig och det märks ska jag säga... ingen ordning på allting och ptja, man bara blir så trött i pallet. 
 
Har drömt konstigt inatt... det har varit stulna bilar och en massa spring i affärer och jag vet inte allt... 
 
Nu ska jag samla ihop mig för det är dags att åka mot jobbet om en aldrig så liten stund... frukost är vad jag fått i mig... hahaha men men... 
 
I morgon är jag iaf ledig och då lär vi ta oss till stan och beställa pass.... för det har varken jag eller E nåt.
 
resfeber har jag också... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0