promenix med sällskap

Tog en promenad med hunden för att möta lille J när han kom från bussen. Behövde väl röra lite på mig efter att ha tillbringat hela dagen sovandes mer eller mindre
 
Upptäckte till min förvåning att jag hade mer sällskap än bara hunden. Halvvägs såg jag att katten också smög ett par meter bakom.
 
Katten som legat strax bredvid mig hela dagen i sängen var strax bredvid mig även på promenaden. Älskade lille vän.
 
Nu ligger han på köksbänken och tvättar sig. Som den majestät han är har han självklart besittningsrätt till ALLA delar av huset (om du frågar honom dvs).
Igår såg det ut såhär:
Hahaha han heter inte Elvis The Cat för inte.
Eller kärt barn har många namn för han går också under Elliebellie, Elliebells, Elfiso (hans rökare är inte att leka med), Moffetoffe, Moffe (de två sista har lille J bestämt att kalla honom för)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0