Friskvård på heltid ett slag

Läkarbesök idag
 
Sjukskriven 2 veckor
 
Kändes konstigt
 
Samtidigt som hon var på min linje så kände jag mig som om jag togs för att vara nån simulant
 
Varför ska man känna så?
 
Varför?
 
Tog även upp att jag haft ont i min nacke och bad henne kolla
 
Kändes som att hon trodde att det var nåt jäkla försök att liksom verkligen BEVISA hur dåligt jag mår
 
Jag mådde inte sååå dåligt som jag mått tidigare 
 
Men det är klart att när nån trycker på rätt knappar och ställer rätt frågor så har jag inga skydd kvar att sätta upp och jag bölade såklart
 
Vila och promenader är ordinationen
 
Will do
 
och kanske om nån har lust så vill jag vara social på rätt sätt
 
Inte på det sätt som man är när man är i tjänst och hos en brukare. 
 
Inte det där påklistrade teaterleendet där man alltid är go o gla kexchokla  
 
Nåt som gladde mig idag var att jag fick min beställning från Pandakatalogen. Fler pepparkaksformar... tjohooo hahaha
har inhandlat pepparkaksdeg också... få se om jag kan hålla mig från att äta upp den, den här gången

Kommentarer
Postat av: Helen

Var rädd om dig och se till att vila, bara göra sånt du mår bra av och helt enkelt bara vara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0