blahablaha

Är lite låg idag
 
Har sovit bort hela dagen nästan...
 
Men ville helt enkelt inte vara vaken bara
 
Katterna åkte ut med buller o bång för lillfisen drog ner en blomma i golvet och när det skedde var jag sömnrusig och bara släppte ut dem o lät allt ligga kvar på golvet nedanför fönstret. Men nu när jag vaknat till och tog tag i eländet så fick jag se att han beskurit min ena flitiga lisa ganska så rejält. Undrar om den kommer tillbaka. Hmmm  
Jag som hade två stycken som fortfarande blommade så fint. Nu är det bara en kvar som blommar som om sommaren aldrig gick. 
Kanske är för att för den inte märkt att sommaren försvann för det är samma väder och nästan samma temp nu som då. Bara ljustimmarna som fattas... men fönsterlampan verkar funka som bra kompensation. Heh
 
Och nu ska jag hämta sonen vid bussen... sååå tjingeling på er i novembermörkret

Kommentarer
Postat av: ubitt

Här kommer min kommentar! Visst längtar man efter ljuset... ofantligt! Det är inte normalt att leva i sånt mörker som vi har...

Postat av: Helen

Det kanske är en lampa man ska skaffa och gå runt med över huvudet, det kompakta novembermörkret är inte mänskligt och idag tror jag banne mig att det aldrig blev ljust...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0