trädgårdstankar

Såklart att min trädgårdslust skulle vakna igen bara för att E lyckades gräva av skaftet på enda spaden.
.
Men jag har klippt gräsmatta istället och tagit rätt på några stenar som kommer att komma väl till pass i min runda skitrabatt som ännu inte blivit klar för att det fattats stora stenar till kanten.
.
Måste ta lite bilder nån dag o lägga ut så ni får se.... vad jag är nöjd med för tillfället i trädgården.
Helt klart är iaf att nyklippt gräsmatta höjer nöjet att titta på rabatterna.
.
Jag var ute tills det blev för skumt o se....
.
O nu kom jag på att jag ska lägga torvbriketter i blöt o sen försöka få några krassefrön att gro.... japps, det ska jag göra
tjingeling pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0