testing testing... learning by doing

Efter att ha haft noll inspiration och lust till att fixa o dona i min trädgård så gjorde jag ett ryck nu ikväll... kom ju på att jag skulle kolla mina gjutprover jag gjorde på egentligen fel smet.
.
Jag kan konstatera att man inte ska använda gamla frigolitförpackningar som innehållit rökt fisk om man har en matglad hund
hunden 1 poäng - projektet 0 poäng
likadant gick det med min test av gjuta hand i handske.... måste nog vara betong... det här är inte betong... utan cement... inte samma sak... blev för poröst.
Men som sagt var... det var ju sånt som skulle kastas iaf...
Får väl se om den här "krukan" kan funka iaf.... eller om den fryser sönder i vinter o blir till grus o mjöl.
Har iaf planterat vit mossflox i den, nu på kvällskvisten... när det var för mörkt för att fota...
.
Men hursomhelst... jag blev taggad att göra mera... men med rätt produkt och med lite mer framförhållning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0