solig lördag

Uh
huvudvärk
har sovit en stund o är mosig i detta nu
haft främmande idag av svägerskan o ungarnas lille kusin
vi grillade och solen sken
haft en diskussion med herr J om prioriteringar
om han absolut skulle ha en platt-tv kan väl jag absolut vilja ha en dubbelugn?
blev lite less på att behöva argumentera o känna att mina önskemål är mindre värda
då kom huvudvärken o jag tog en ipren och gick o la mig
i morgon åker vi o hämtar en dubbelugn... hahaha
han fick se en annons som ramlade in precis där o då - ringde o bokade den...
men jag var redan låg i sinnet och tog en powernap
är fortfarande lite låg men kanske piggnar till
tror vi ska bort o grilla en gång till....
Kevin hittade en finfin sten. Den hamnade lite senare i min vattenkanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0