ledig o såklart sämre väder

Tog sovmorgon idag
Har drömt konstiga drömmar där jag varit upprörd och ledsen o jag vaknade lite skakig
Konstaterade att det är halv storm ute
Nyss har jag petat i mig frukosten och medan jag gjorde så, tittade jag ut genom fönstret. Först kom det några regnstänk från söder... sen kom dom helt plötsligt från väster... ombytliga vindar idag med andra ord
.
Funderar på om jag skulle gå ut i hagen o skruva lite isolatorer... behöver bygga på med en rad till, plus att fröken buffel inte respekterar elbandet som är där nu... måste byta till ståltråd som jag har i övriga hagar längst ner. Så kanske hon ger fan i att kliva genom o gå ut i skogen.
Annars får jag slå lite stolp o brädfodra en mindre hage enkom för hennes skull. Är trött på utbrytarfröknars fasoner nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0