helg, spis och knäproblem

Tack alla för glada tillrop både här i bloggen, på fejjan och irl.
Nästan alla på jobbet har givit mig positiv feedback på det som blev på mötet. Att jag var stark o envis och stod på mig...
Känns bra :)
.
Nu har jag helg efter en lååång arbetsvecka...
.
Letar spis på blocket.se. Vill ha en med dubbelugn... onödigt tycker herr J men jag vill faktiskt ha en dubbelugn. Sådetså
.
Strax ladda om och kanske orka göra nåt här hemma... ute eller inne... visar sig. Vi skulle visst få främmande i morrn... av svägerskan med tillhörande liten son. O då lär man väl kanske ha röjt lite iaf.... håhumdidum
.
Jag har lyckats göra nåt konstigt med mitt ena knä så jag har lite ont i det... svårt att sätta mig på huk och svårt att luta mig framåt... känner mig taffligare än brukarna jag gått hem till idag och igår... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0