det bär mig emot

Jag har dragit och dragit och dragit på det... och jag har inte kunnat förmå mig att lyfta luren o ringa... har hemsidan med telefonnumret framme på datorn och jag har tittat på det så många gånger idag men jag har inte kunnat ringa.
.
Just nu (och i princip hela dagen) ligger han ute och sover. Jag har tittat till honom och kelat med honom och gråtit en skvätt då o då.
.
Och nu när jag äntligen tog tag i telefonen och slog numret o lyfte luren till örat så kom ingen ton... jag hörde aldrig siffrorna slås... jag hade glömt att trycka på ring-upp-knappen.
.
Varför är det så svårt att göra det rätta?
Postar det här o gör sen ett nytt försök att göra min plikt som djurägare

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: okej då vet jag :P

2012-05-24 @ 17:05:36
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0