äsch då

Påbörjade att gräva för ett nytt trädgårdsland där det en gång i tiden växte hallon... numera har hallonen emigrerat till andra sidan av stenmuren o växer alltså hellre i gräsmattan än jorden.
Men iår hade jag alltså tänkt att det skulle växa nyttosaker där istället för oregano och brännässlor... började gräva med grepen o jisses så sega rötter brännässlor har alltså... hmmmm
.
Fick gå in o avbryta när jag körde ner grepen i vad jag trodde var ett sorkhål men som troligast är ett jordgetingbo.... eller så var det kanske bara ett humlebo... det surrade iaf därifrån men inget kom utflygandes... jag vågade hursomhaver inte stanna kvar o titta efter.
.
*mutter mutter*
.
hur gör jag nu då??? För grepen är kvar där jag lämnade den, nerstucken
bah

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-05-21 @ 16:38:41
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0