ännu ett blogginlägg i raden av blogginlägg

idag är ingen riktigt bra dag... jag är lite nere o jag är definitivt på tok för stressad för att det ska vara bra.
.
Märker att hjärnan stänger av. Jag klarar inte att koncentrera mig... blääää
.
Åkte med sonen till Avesta för o handla bland annat kläder åt honom.
Det är illa när jag känner att trafiken runt mig stressar mig så jag inte kan tänka o planera min körning. Det är illa när jag blir sur o irriterad över småsaker som egentligen inte är nåt att bry sig om. Det är illa när jag inte orkar prata med min son. När jag blir irriterad på hans ibland väldigt irriterande o omöjliga frågor. Ta bara den här där han frågar mig om jag tror att nån har petat på just det trädet, när vi åker genom skogen.... hmmmm
.
På mataffären var jag så trött i skallen att jag inte orkade tänka på vad jag skulle handla hem... det blev en hel massa ostrukturerat mischmasch-handlat som man egentligen inte kan få ihop till nåt vettigt alls...
.
Nu har jag ätit sen jag kom hem och jag sköljde ner den färdiga kycklingen med ett glas rött.... nu hade jag tänkt moffa ostbågar med lite mer rött i glaset men jag tror fasiken att jag slocknar. Full på ett glas rötjut. haha billig i drift....
.
Vill göra nåt skojsigt... måste få göra nåt skojsigt... få släppa loss o bara vara...
.
Eller så kan jag ju hoppas på att solen skiner igen i morrn o att jag kan vara i min trädgård o nörda lite mer... o vara väldigt väldigt osocial.
Men jag fick inte med mig några impade brädor från brädgården... orkade helt ärligt inte börja krångla med att försöka pussla in för långa brädor i bilen.
.
Såg olycksplatsen när jag åkte... det måste ha varit en jäkla smäll... o det måste ha gått i bra mkt för hög fart för träden var bra skadade där bilen gått emot... o man kommer inte så där långt från vägen om man kör lagliga 100 i timmen...
.
nej nu loggar jag nog ut härifrån.... tjing tjing o in i dimman....
Laleh spelar i mitt huvud idag

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas du får en lugn o skön helg och att livsandarna och orken återvänder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0