vi tog en promenix

Kanske
om utifall
att jag orkar
att jag lägger upp
lite bilder
från igår
när jag o unge herr J var på promenad med Ricko o Lilleman
.
Vi invigde Rickos packväska då han fick bära våran matsäck.
Det var knepiga grejer sa Ricko
att bära en väska på ryggen för den tog ju i både här o där när man ville snirkla mellan stammarna i skogen
Det var mysigt att komma ut en stund
även om vi inte gick så långt, 3,55 km sa endomondo att vi hade knatat.
Så bra att skjutbanan ligger längst bort på rutten så man kan få sitta kungligt o allt. =)
.
Idag försöker jag få lite ordning på torpet o jag har börjat städa lite.... men det går sakta. För jag är lagom inspirerad.... men soffhörnet är fint iaf.... har gjort lite vårfint med grönt o skönt... haha grönt överkast över soffan. Petrolblå filt o örngottet till myskudden är grön o petrolblå i stora blommor... o så en grå filt. På bordet har jag tre ljus i just ovan nämnda färger. Helt av en slump faktiskt att jag lyckats koordinera färgerna när jag shoppat vid olika tillfällen... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0