sökes: min hjärna

Tror det var nåt vitalt som ramla av från mellan axlarna när jag gjorde illa mig i  morse för jag funkar inte riktigt optimalt.
Tankeverksamhet vad är det liksom

Jag sa till Steph att det gör ont när jag hänger med huvudet.
-Men häng inte med huvudet då, sa hon

Ja o det var ju lättare sagt än gjort när huvudet känns tyngre än vanligt. Gnnngghhh jag blir tokig

Nu ska jag iaf göra lite nytta på jobbet...

Tjing tjing

Ps, dagens bläää är att det inte blir nån Ullaredsresa med facket. Det blev inställt... buhu

Kommentarer
Postat av: Hakuna matata

Haha, hoppas det blir bättre!

2012-03-21 @ 20:50:48
URL: http://sofiafrandberg.blogg.se/
Postat av: Anki

Du kan göra sällskap med din syster sen när det är dags för Stockholmresorna..:-) 50 kr för dit åh hem med Kommunal..:-)

2012-03-21 @ 21:39:39
Postat av: Ida

Sv: Jaha, det var du! :D Jag såg inte vem det var, men jag gissade att det var du eller Jerry. ^^

2012-03-22 @ 18:32:48
URL: http://rosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0