snö o shopping

Tanken var att vi skulle åka till V-ås för E behöver nya byxor... hon har slitit hål på de hon hade. Allihopa paren...
Men hon vaknar inte
Ja men dåså... då blir det bara Biltema då... moahahaha för hon får INTE slösa hela dagen i stan om hon trodde det.
.
Var lagom kul när jag tittade ut genom ytterdörren inatt innan jag skulle lägga mig och konstaterade att det snöade STOORA flingor.
Kommer ner nå skit nu med mellan varven i blåsten. Brrrr
.
Huvudvärk idag... har sovit fel... la mig för sent (och sov för länge?).
Nä nu ska jag gå o se om jag kan få nån fart på ungen....
-chop chop, ska jag säga o sen ska jag fortsätta med att säga: så vi kan åka o shop shop
Haha sorry, min kind of humor ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0