Skryt inte skulle vissa säga

Huvudvärken from hell
-
Tror det är migrän som är på intågande för mitt högra öga svider som sjutton o jag är ljuskänslig... så ljuskänslig att jag får stänga ner datorn igen... tog nyss upp den bärbara för att kika lite om nåt hänt. Men jag pallar inte...
.
Tänkte bara säga att jag kanske borde testa o lägga upp en dagens outfit bara för o få vinna en väska... hahaha
Isånafall skulle jag lägga upp min hubbot-dress (som Stina kallar den) med mina arbetskläder.
Hade iaf tänkt fota o visa nån dag.... tsssss
klicka på bilden för o komma till blogg.se's stil-sida
Rubriken är ju såklart för att jag skulle påstå på någe vis att jag hade nåt o ha ont i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0