så var den helgen avklarad

Har inte riktigt orkat eller haft tid till att blogga i helgen. Har jobbat o har jag inte jobbat så har jag sovit... typ.
Blev ju jobb i fredags där dårå fastän jag egentligen var ledig. Sååå jag jobbade 13-22 fastän jag bara hade tänkt ta det där hembesöket o lite dokumentering efteråt. Ett par timmar allt som allt sisådär.
Lördagen var delad tur... 7-12 och sen 16-22. Jag åkte hem på långrasten för jag hade väl tänkt göra liiite nytta iaf... men jag la mig att vila o sov HEEELA rasten. Så med facit i hand hade jag lika gärna kunna ligga kvar på jobbet i soffan o snarkat.
Söndagen började iaf bra med sovmorgon. Fick sova ända till 10 men sen blev det bråttom för klockan 12 skulle jag vara på jobbet ju. O jag jobbade till 22 så ja kort o gott kan man säga att den här helgen försvann i bara massa jobb.
.
Såna gånger är det jäklar i mig tur att man har bra o roliga arbetskamrater. Annars skulle man fasen inte orka.
.
Idag är jag kompensationsledig för i fredags. Sååå sköööönt sååååå.
Nu ska jag bara försöka kicka igång dagen lite också... tog en låååång skön sovmorgon. Tills blåsan sa stopp o belägg o jag fick masa mig ur sängen o kissa.
Ska beställa lite grejer till den där vedspisen så vi kan plocka ihop den o montera in den i köket sen. Allt har ju gått i stå nu pga att den inte är klar. Allt väntar på att den ska muras in liksom.
Ja o så faktumet att snickaren åker till "Turkland" (som han själv uttryckte det) för en veckas semester.
.
Solen skiner så jag lär väl vara ute en stund också o njuta av frisk luft kanske
.
En annan sak som är bra är att jag bara jobbar 3 dagar den här veckan nurå iom att jag böt dag. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0