Lycka är att ha en vän med fri tillgång till en plantskola

Lycka är att få sig en överdos av blommor när vintern känns pest
Det såg så mysigt ut redan från utsidan
Hibiskus är vackra blommor.... o såna härliga färgställningar de fanns i
Primulor i härliga pastelliga färger
Lyckliga Lisor på tillväxt
Ett myller av färg o form....
Gräs på snedden
Tvåfärgad primula
Ett nersläckt växthus
.
Nästa gång MÅSTE jag ha en bättre kamera med mig än mobilkameran.... såg härliga vinklar o vrår som jag ville föreviga precis ÖVERALLT. Och jag vet att vindruvsrankan som växer i första växthuset är "to die for" vad gäller fota

Kommentarer
Postat av: Ååååå.... så underbart, vilket lyx....

2012-03-01 @ 19:45:53
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.com/
Postat av: Ååååå.... så underbart, vilket lyx....

Haha--- kanske skulle se till att få med kommentaren ochså =)

Så undertbart, vilken lyx att ha en sån vän - precis vad som behövs för att pigga upp såp här när vi står på tröskeln till våren

2012-03-01 @ 19:46:50
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0