Heja mej

Minns ni lökarna jag petade ner tidigare i år? De som legat hela vintern i sin förpackning o bara längtat efter jord.
Nu har de kommit såhär långt.
Men jag misstänker att hyacinten är en helt vanlig rosa. Blah, jag som ville ha en aprikos jöööö
Det lilla jag kan se av knoppen där nere i bladvecken verkar väldigt vanligt rosa
Idag fyller jag år... ingen extra speciell dag då jag bara fyller nåt med en åtta på slutet o inte vare sig en nolla eller en femma på sluttampen.
Men Nalle tyckte att jag var värd en extra gosestund iaf.... han skulle ligga NÄÄÄÄÄRA sin matte o klorna hade han minsann vässat lite extra så att det skulle kännas ordentligt när han kloade på sin älskade matte.
Av J o kidsen fick jag det här på morgonen... ögonen var så grusiga så jag såg knappt att titta vad det var. Böckerna kunde jag ju gissa på formen att det var... men så skulle jag läsa på baksidan... haha
E som fått pengar av pappsingen att shoppa böcker till mig för... hon vet iaf vilken genre jag gillar bäst. ^^
En annan bra sak som blev klart lagom till min födelsedag är rinnande vatten o avlopp i köket. Visserligen bara provisoriskt ännu då det ska på lite mosaik också. Men i väntan på det så diskar vi ändå... byggplast for the win.
Bara det att man kan STÅÅÅ o diska. Har setat på huk i duschen med baljor
Detta ska jag iväg på om en stund...
Min "present" till mig själv.
Men jag är mest nyfiken på hur man gör när man gör videkissar... trodde i min enfald att de växte utomhus på buskar
Smide vore väl kul o testa... o smycken vill jag göra... haha aaa jag är som ett litet barn när jag får pyssla
Ha en bra dag hörni... fastän det snöade i morse... många klagomål på fejjan men jag konstatera bara att ja vad annars skulle väl ske på vårdagjämningen som då också är min dag...

Kommentarer
Postat av: monica

lät kul det där du skulle iväg på:) lite pyssel:)

2012-03-20 @ 13:01:41
URL: http://kockenstjej30.bloggplatsen.se/
Postat av: Stina

Kikar in och säger hej vinkar =))

Tack för din kommentar !

2012-03-20 @ 13:04:54
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se/
Postat av: Melissa - I´m not what you expected!

Önskar dig en solig varm dag som här. Imorgon lovar dom 15+ men tror de när jag ser de :D

Hoppas allt flyter på för dig

2012-03-20 @ 14:58:44
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Lollo♥

grattis! :D

2012-03-20 @ 14:59:46
URL: http://pesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0