Grattis syster yster

Jag däckade ganska omgående när jag kom hem från jobbet idag
.
För jag har haft en dubbelgång hela dagen. Och även om det är roligt att vi får nya vikarier så tar det hårt på orken. För saker som jag bara gör utan att tänka på det ska jag plötsligt förklara och så. Och dagen började med larm så jag hann inte ens sätta mig på rumpan o dricka en kopp kaffe på morgonen. =(
.
Sen var det full rulle. Fram till lunch. Som vi intog vid tiotiden... för då var vi hungriga allihopa, nästan iaf.
Hela arbetsgruppen mer eller mindre plockade fram sina matlådor o värmde dem då. Utom J som förvånat utbrast: äter ni lunchen NU??
Sen blev hon också hungrig och gick för att värma sin mat.... då ramlade nästa tjej in o undrade precis samma sak. Hahaha
Ja vi hade en rolig dag idag. Fast den var lite knölig mellan varven. O så blev det regn på eftermiddagen, lagom tills vi skulle ut o gå med en tantalona... haha
Så kläderna blev såklart genomfuktiga. Och lagom tills jag skulle sluta vid 16 så kom besked att ena kvällspasset var olösligt. Så jag och en annan tjej fick jobba över en stund. Blev en dryg timmes övertid.
.
Räkningarna inlagda till betalning. Verkar som om vi fick nån krona kvar o äta på den här månaden med.
.
O syrran fyller år idag... GRATTIS på din dag. Hoppas dagen var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0