En ny dag i "paradiset"

Brrrr friskt inne friskt ute.... nåja, ska inte klaga. 16 grader inomhus men eldar i detta nu för o få upp värmen lite grann. Utetempen är jag lite osäker på.... utomhusdelen sitter så jag inte riktigt litar på den till 100% men -3 iaf. Igårkväll var det närmare 8 minusgrader så det blir väl kanske lite varmare framåt dagen.
.
Hungern river så jag lär väl försöka fixa lite frulle åt mig. Endast jag som är vaken.... ja o så katterna o hunden o hästarna förstås.
.
Linus gammelskrutt är så dement så han bråkar på mig så fort han ser mig... fast han vet nog inte vad han bråkar om.... ungefär som de där gamla på hemmet som ropar hallå hela tiden utan o veta varför.
Men han håller sig framför kaminen o värmer rumpan när han inte tjatar om mat.
.
Idag fyller min svägerska år. Grattis Monica.
Facebook skvallrade att fler fyller år idag... så grattis på dig med Anna S.
Jag hoppas att ni får helt underbara födelsedagar
.
Nä hungern var det... den river mitt arma bröst... hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0