våran ko

bla
Jag satt o skrev en kommentar i en blogg.... men tro på fasen om jag inte lyckades radera alltihopa. På nåt vis så lyckades jag backa utan att jag ville backa o allt jag hade skrivit var borta.
.
jag är lite sur o irriterad ikväll... inte bara för den bortslarvade kommentaren utan för att jag satte mig att skruva ihop sista bänkskåpet till köket. O upptäcker när det är dags för lådorna, att jag har fått hem en låda fel. Så jag saknar en låda i sista skåpet. Går ju att bygga ihop med den lådan jag faktiskt har men den ska egentligen vara till en topplåda och är därför inte lika stabil ihop med lådfronten.
.
Skit också.
.
O när jag insåg det gick luften ur mig
.
Och jag har lyckats göra mig osams med E tack vare den lådan också...
.
Hon vill titta på nästa avsnitt av city hunter men jag orkar verkligen inte koncentrera mig så jag förstår handlingen ikväll...
.
I morgon är en annan dag... då kanske jag bättre kan fokusera
.
Men elektrikern kommer tillbaka för o fortsätta på morgonkulan... så sovmorgonen är ju lika med gone, puts väck, kaputt, finito
.
godissugen och tycker äckligt mkt synd om mig själv just nu... haha
fryser gör jag också, ska det här kallas sommar?
Trött, men måste natta pållar... de tre musketörerna fick husarrest hela dagen idag... o Lillen kändes lite skum på hovarna (är ju jätterädd att han ska få tillbaka fången han fick förra sommaren vid just den här tiden) så han fick också stå inne rätt länge... men sen fick han komma ut en stund men vankade mest bara runt runt på grund av alla odjur i luften o fick komma in igen.
Men de vill väl ha lite käk i magarna iaf innan natten. Speciellt idag när de inte varit på vift och fyllt magarna med meterhögt gräs helt olovandes. Lillen är ju den enda som vet att förstå varför matte stänger in dem i hagarna o inte släpper dem vind för våg till att börja med (eller det fattar han ju inte alls... men han har vett att fatta att ställer matte en häst i hagen så är det för att hästen ska gå i hagen o inte utanför).
Försökte prångla på en vän Texas idag... haha hon har nordisar med mjölmule o nu sist såg jag ett likadant russ gå i hagen och jag sa att om hon vill ha steget ännu mindre i hagen så har jag exakt rätt ponny till det... färgmässigt alltså... det där med att gå kvar kan bli en annan femma... men han har störst andel spån i pallet så kanske att han tar längst tid på sig att räkna ut HUR man går genom iaf...
.
Avslutar med den här bilden som är en printscreen på nåt som dök upp när jag klicka på en länk... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0