Myran är på äventyr

Det är väl ett jäkla konstigt väder iår... spöregn och solsken om vartannat. 
.
Sonalyckan är i skrivandes stund på väg till Skara sommarland för tre dagars skoj ihop med gamla klassen.
Till hösten delas de ju upp i flera klasser, även om alla killarna hamnade i samma.
.
Det känns redan tomt här hemma... och jag saknar honom... han har aldrig varit så långt ifrån hemmet och oss andra i familjen på egen hand.
.
Men jag tror att han har bara skoj och om inte annat så skapar de ju minnen för livet just nu. 
.
Det känns värre än när E åkte på skolresa eftersom att då var ju jag en av föräldrarna som var med och höll ordning på dem.
Passade på att få en riktigt go kram innan vi åkte. För när vi väl var på avlämningsplatsen så var kramar helt uteslutet. Han tog packningen och gick och visade tydligt att jag skulle åka. De andra satt ju o väntade utan sina föräldrar så jag kunde väl inte gärna stanna kvar då heller... räcker väl att jag är pinsam ändå

Kommentarer
Postat av: Helen

Det är mammors rättighet att vara lite pinsamma, men bara lite...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0