bildbombsinlägg appat värre

Haha tänk så helt perfekt... här loggar jag in med tanken att ladda upp ett gäng bilder (aldrig visade på bloggen eller fb tidigare) som jag redigerat i appen jag nämnde i inlägget före... o då har jag fått en fråga om vad appen kan tänkas heta.
 
Självklart skulle jag väl ha nämnt vad det är för app också... den heter pixlr-o-matic och man kan väl säga att det är en automatisk effektpåläggare på bilderna. För man kan ju inte välja exakta värden på hur man förvränger bilden.
MEN man kan välja att endera fnula själv eller klicka på en knapp o få ett färdigt förslag. Gillar man det är det bara o spara. Annars klickar man igen o får ett nytt förslag.... hahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0