äsch orkar inte hitta på en rubrik...

Grankott är gräsänka
 
tror jag kryper till kojs snart.... är lite trött i ögat
 
Men innan herr J försvann till stan o "the drunken barrister" så åt vi gott. Våra vänner var här och herr J's bror. 
Kyckling som skulle ha grillats men som fick åka i stekpannan på grund av miss i planeringen och ingen grillkol hemma.
Färskpotatis och gräddsås till det. Beasås och tzatziki samt lite sallad gjorde allt helt perfa.
Som efterrätt blev det rabarberpaj med vaniljsås.
 
När jag gör rabarberpaj så gör jag gärna kräm på rabarberna och en pajbotten på mördeg som jag förgräddar innan jag sen slänger på krämen och skivar jordgubbar som dekoration över och en stund till i ugnen.
Har nu setat i soffan en stund med datorn i knät och hulken på tv... men ärligt ska jag säga att jag inte tittat så noga.
Har roat mig att läsa på AoT's forum istället. Och sippat på rö'vin och snaskat på pringleschips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0