app app app

Jag har laddat ner en app till min fåniga fån... en bildredigeringsapp. 
 
Lite skoj att lattja med bilderna ibland... den här till exempel ville jag först ändra lite i färgen för att illustrera känslan bakom mina solglasögon. För allt ser ju mkt rödare ut än vad det är när man ser på det genom solglajjerna och när jag kikade på rosbusken hos svärpäronen idag så ville jag liksom fånga den känslan.
Sen att jag också la till lite extra solsken i bilden i ena hörnet.... tja, en sommar som denna får man ibland lov att göra sånt.... fast det var faktiskt hyggligt väder idag... helt jätteokej o skönt

Kommentarer
Postat av: Stina i jordbron

Vad heter app'en???

2012-07-16 @ 00:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0