torsdagsblogga

Nu är den beställd... o jag väntar såååå på att den ska komma så jag får sätta tänderna (eh) i den o läsa.
.
Dålig uppdatering här jag veeet. Men datorn håller på o säger upp sig helt o hållet... den funkar bara ibland o bara tills den blivit varm typ... sen kraschar den.
.
Vi har försökt formatera om den men inte ens det vill den vara med om. Höh
.
Jag är hemma från jobbet för andra dagen idag.
.
Är så trött i kroppen o huvet.... är väl nåt jag går o grunnar på o som stjäl energi... tänker inte säga mer än så.
Dessutom har vi fortfarande biltrubbel... eller ja, J har köpt en skrotbil tilll.... doh, en audi med bara halvljus... funkar lagom bra den här årstiden men men.... han har sagt att han ska ha den o åka med själv så....
.
Men iaf... summan av kardemumman blev att jag inte orkar just nu. Jag orkade inte åka o börja 7 på morgonen igår... o kvällsjobb ikväll kändes sådär.... en förkylning som ligger o lurar nånstans i bakgrunden men inte vet om den ska hit eller dit....
.
I morse skulle jag följa lille J till skolbussen tänkte jag.... sällskap o rörelse är väl bra.... men vi lyckades med konststycket o bli lite osams då han halkade o landade rakt i en vattenpöl men inte ville vända o byta kläder... inte förrän vi gått ända fram o bussen inte var där.... DÅ ville han vända o gå tillbaka.... då hade jag erbjudit honom 2 ggr att endera vända båda eller jag gå o hämta ombyte som han kunde byta på plats eller vid skolan på toaletten....
.
Nåja, han hann med bussen iaf. Hade annars tänkte skjutsa honom först men det var FÖR halt. Bilskrället (den med bara halvljus) har 1 sommardäck o 3 odubbade vinterdäck... inte det mest optimala idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0