gnällig idag?

Huvudvärk idag
Ont i de kvinnliga delarna av magen
Känner mig trött o seeeg o äcklig
Förkyld o mens är fasen inte bra kombo
men men.... bara o gilla läget.
katterna "slåss" här i soffan... gammelgubben och Nalle... haha det är rätt kul o se hur de försöker göra upp... slåss var väl kanske o ta i. Nalle daskade till Linus för att han tittade för irriterat på honom. Jag tror det var "bättre att förekomma än förekommas".
Ritade ett kors i taket nästan när jag insåg att min jobbkväll inte börjar förrän kl 16 idag. DET händer inte ofta för en heltidare ska ni veta.
Nä nu ska jag fylla på i kaminen o sen ska jag fylla på i min mage o sen ska jag ut o fortsätta röja i garaget så J kan komma in med bilen o laga den. Så vi slipper åka kors o tvärs genom kommunen med en o samma bil.
En ipren får det bli också tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0