bloggelibloggar

Sitter på jobbet o väntar....



O jag väntar......



Kan ju inte göra så mkt annat när jag inte har nån bil så jag kan ta mig nånstans. (läs hem)

Läsa en stund kanske, har boken med mig... eller så kan jag träna på gymet, men jag glömde ta med träningskläderna. Eller om jag skulle ta en promenad i slasket ner till Valvet o köpa ett frimärke o slänga hörapparaten till en brukare på lådan. Fick äska en gullpeng när jag var där idag. Vet inte ens vad ett frimärke kostar nu för tiden. Hmmmm



Saknar redan bästaste Stajna här på jobbet.... hon har gått vidare mot nya äventyr på ett nytt jobb. Men eftersom det är i poolen så lär hon väl dyka upp rätt vad det är igen.... såvida jag inte själv byter arbetsplats inom kort... då vill jag hellre se henne dyka upp där.... men jag vet inte om hon vill jobba där.

Lycka till iaf... o jag kommer fortsätta trakassera dig med sms lite då o då... kanske flera om dan ibland ;)



Kommentarer
Postat av: Stina

2012-01-04 @ 23:06:18
Postat av: Stina

I will miss you!



Och du.får sms'a hur mkt du vill :)

2012-01-04 @ 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0