tittar på mellon

Var o handlade efter jobbet ikväll. Skulle köpa hem en ny back med läsk.
När jag väl stod där för att plocka i flaskorna så konstaterade jag att det inte är lika roligt längre att köpa läsk på det viset som förr.
.
Jag tycker att utbudet är så futtigt nuförtiden.
Jag saknade en hel massa roliga sorter... som gjorde att man hade problem att fylla backen av den enkla anledningen att det fanns för många att välja på.
.
Krusbär
Smultronsoda
Zingo
Loranga
.
Är bara några exempel. O förr fanns det väl bara typ en eller två sorters mineralvatten... det var ramlösa och vichy, thats it liksom. Nu finns det alla möjliga smaker på vatten istället för på läsken....
.
Men herrrrrrrrreguuuud (som han själv uttrycker det) Ranelid gick vidare.... hoppsan
Jag vred mig i skam här i soffan när han gick igång som om han hade en utdragen orgasm direkt på scen.
.
Nåväl, det är ju bara en tävling i musik. Vi får väl se vilka som blir radioplågor o vilka som faller rakt ner i glömskans svarta avgrund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0