organiserad? jag?

Jag undrar NÄR jag ska gå sta o bli lite organiserad? För det spelar fasen ingen roll hur bra jag tycker att jag har lagt upp saker o ting. Ta idag till exempel. Jag tyckte jag låg så bra till. Hade planerat o lagt upp hur jag skulle göra för o ha gott om tid på mig... jo tjena... först o främst fick jag springa in två gånger för att jag hade glömt först ett papper jag skulle ha med mig. O sen nyckeln till skåpet på jobbet där min plånka låg. Sen glömde jag IAF ett papper som skulle med. doh
Hästarna skulle ha lunch också innan jag for. Såååå i panik åkte jag först till jobbet... ville inte riskera två resor utan körkort utifall att farbror Blå skulle lura i nån buske o vilja ha nykter o körkortskontroll med mig.
.
Det blev tight med tid. Jag ramla in gott o väl över fem minuter försent. Tänk att det tar sån förbannad tid att parkera en bil o gå in o upp för en trapp.... *suck*
.
Men det var intressant på förflyttningsutbildningen. Teori idag... plus en övning i att hålla balansen... dels med fötterna tätt ihop o sen i gångstående... stor skillnad i balans.
.
En annan sak som jag fick veta var vid fikapausen när jag gick o satte mig bredvid A från en annan hemtjänstgrupp (vi har barn i samma klass) var att våra barn har en lärare som verkar rent o skärt mentalt obalanserad. Hon hade kastat en bok på en av eleverna idag o när de har engelska så får eleverna rätta henne i hur man stavar orden. O då blir hon arg för att de gör så. Men ska de som inte kan lika bra lära sig fel då?
.
I morrn är det utvecklingssamtal med bossen.... ska bli intressant. Har ett o annat o diskutera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0