jag vill jag vill JAG VILL

DEEEET ska jag blogga om, tänkte jag för några timmar sen. Vad det där DEEEET var för nåt har jag inte det blekaste minne av nu längre.
.
Varför är det så?
.
Hade tänkt ta rejäl sovmorgon idag. Men magen ville annorlunda. Den var hungrig som en varg. Jag var inte hungrig som en varg så vi kompromissade min mage o jag. Det fick bli kräm och mjölk. Aprikoskräm - det är gott det.
.
Jag ligger här o tänker på vad jag vill.... o jag undrar om jag vet vad jag vill? Jag vill ha en ny kamera, jag vill åka bort nånstans där solen lyser o man kan bada utomhus, jag vill ha ett annat jobb, jag vill att det ska bli vår, jag funderar på om jag verkligen VILL bo hela mitt liv i det här huset eller om jag faktiskt vill flytta till nåt med rymligare rum o högre i tak o ja, jag vet inte.
Jag vill........ hmmmmmm, vad vill jag?
.
En sak vet jag, jag vill ha en chokladkaka att mumsa på.... godissugen är bara förnamnet.
.
Jag tror jag rullar över på andra sidan o sover på saken en stund till nu istället. Vilar lite frukost så att säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0