fredagsmys

Sitter i soffan o har det lugnt o skönt. En öppnad påse ostbågar ligger mellan mig o E o vi turas om att ta en grabbnäve o stoppa i munnen.
.
På tv är det "the Voice" men jag tittar egentligen inte... det gör inte E heller... men ingen av oss orkar byta kanal. Haha ja faktiskt.... men helt ärligt är fjärrkontrollen trasig så man måste gå fram o bläddra på dekodern... det är ju sååååååå jobbigt... hahahahahaha
.
Jag sitter o surfar istället.
Ramlar in bland kompisarnas fb-kompisar o kollar vad de skriver om på sina statusar.
Hittade nåt som var så dåligt att det blev såå bra... hahahaha
.
I går såg jag en sparkåkande man som åkte mot rött ljus.
Jasså, en medbrottsling
.
ja jag har sån humor.... ^^ deal with it.
.
I morgon är jag ledig.... niiiice. Men sovmorgon kan jag glömma... hö-leverans på fm.
.
Strax dax att natta pållar.... o sen ska jag natta mig själv tror jag.
.
E sitter här bredvid o leker med sin nya leksak. Hennes telefon började på att få antikvärde så J var snäll o beställde en ny åt henne... en likadan som jag har. Fast svart så vi kan hålla isär vems som är vems... haha min är ju vit.
.
J o J är på övervåningen. Den ena sover o den andra spelar tv-spel. Gissa vem som gör vad. haha
.
Nu har ju faktiskt musikprogrammet slutat o det är nåt annat istället... nån polisserie eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0