Om folk kunde ge sjutton i...

att äta vid datorn så slapp jag få en smärre hjärtattack varje gång som nåt blir knas för att en tangent fastnar i nedtryckt läge.

Nyss kunde jag inte skriva nåt för vad jag än tryckte på så valde datorn att tolka det som att jag ville göra ett snabbkommando. Typ ctrl + A = markera allt, ctrl + S = spara, ctrl + F  var visst lika med att vilja skriva en fråga i adressfältet

*mutter mutter*

Jo slutligen föll poletten ner och jag insåg att jag råkat komma åt ctrl-knappen by misstake när jag spelade spel med piltangenterna på den bärbara datorn och den hade helt enkelt fastnat kvar i det nedtryckta läget.

Nu har jag adrenalintömning i kroppen som pågår.... what to do?
mera kaffe kanske kan råda bot på min orkar-inte-ta-tag-i-mig-själv-eller-nåt-annat-så-jag-sitter-vid-fb-och-slösar-min-tid-samtidigt-som-jag-tror-att-julmusik-på-spotify-ska-lösa-det-apati

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0