Njuter och ångestar på en o samma gång

av vardagslyx såsom att avloppet funkar igen så jag kan använda diskmaskinen och spola i kökskranen närhelst jag vill... 
 
Diskmaskinen snurrar och tvättmaskinen likaså. 
 
Tvättar kläder, för nåt lär man väl ha med sig till London också. Haha
 
Nervös som jag vet inte vad. Vi har inte fått våra konsertbiljetter ÄN, så jag har ångest för det och allt annat som är nytt och skrämmande för mig med den här resan. 
Jag har aldrig varit på egen hand iväg såhär... med ansvar för två (visserligen stora) jäntor i stora vida världen.
Har faktiskt inte sett så mkt av världen alls om jag ska vara ärlig. 
Har aldrig sett insidan av ett flygplan. När jag växte upp fanns det ju inte på världskartan och sen flyttade jag ihop med en som får hemlängtan när han sitter på bussen till nån 24-timmarskryss så flyga långt bort har liksom aldrig blitt aktuellt.
 
Men nu ska jag alltså pröva mina vingar.... gaaahhh är det såhär fåglarna känner sig innan de kastar sig ut över bokanten ut i det okända?
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag måste säga att jag tycker att du är supertuff som ger dig av till London med brudarna, hoppas att ni får riktigt riktigt roligt
Jag har en lite dröm om att få åka till London såhär före jul men den drömmen tycks bli just en dröm...

2012-12-11 @ 20:09:12
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/
Postat av: Stina i stan...

Det kommer gå fin fint!
Heja dig!

2012-12-12 @ 00:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0