lördagsplaner

dagens planer
 
fixa lite här hemma och sen åka till Broddbos djupa skogar (haha ja de bor ju jääääättelångt från stora vägen) på en bit mat. 
 
Då ska vi väl sätta oss o göra upp lite planer inför Londonresan... det är mindre än två veckor kvar nu.... gaaaahhhhh
 
N E R V Ö S - JA
 
Bilder från gårdagens promenad. Gamla vattentornet och Jakob Mats kvarn.
 
Bilden vid kvarnen ville jag ta för att herr J faktiskt har bott i det huset vid kvarnen. Ja inte det som syns på bilden men bostadshuset bredvid. Och när man läser från turismbyråns text så förstår iaf jag lite bättre när de säger att det spökar i det huset. Tacka sjutton för det när det blev långvarigt bråk mellan förste mjölnaren och staden.
 
Nä nu ska jag hämta in ved innan det slocknar i kaminen. Och sen starta upp dagen på riktigt.

Kommentarer
Postat av: monica

jo jag har för mig att det spökade där, inget jag minns fast tror nån sa det.. men brukar göra det i gamla hus:) även i det huset mamma bor nu, fast jag har inte hört på länge..

2012-12-06 @ 11:51:06
URL: http://kockenstjej30.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0