hugga hugga hugga gran hugga gran hugga gran.....

Eldar i kaminen
Fixar o donar utomhus
 
Gick ut i skogen
o sågade ner tre granar...
och sen knåpade jag ihop en sån här
Av överskottet, dvs granriset har jag pyntat lite i stallet. Brukar inte pynta där, så för shettisarnas del är det första gången de har julpyntat faktiskt.... Lilleman har ju bott på andra ställen tidigare i sitt liv.
 
Nån som vill komma över på en fika i min trädgård???? 
Nähä, vaddå vänta till våren??? 
Nu är ni kinkiga
Varsågod o sitt vettja
 
Helt galet hur mycket snö som kan ramla ner under en dag
 
Snart ska jag hoppa in i duschen för att lite senare invänta min skjuts till stan. Ska till en arbetskamrat på julbord. När inte kommunen ger oss nåt så får vi väl fixa själva. Vi har beställt jultallrikar från Mats-Jonsgården utanför Avesta för o göra det enkelt för oss och värdinnan.
 
Tjingeling pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0